ImaNiAiSyah

Wednesday 15 January 2014

BE & SNE Beauty Product Original

Assalamualaikum w.b.t..

Imani Aisyah nak sharing kelebihan2 menggunakan beutskin esssence dgn SNE kapsul selain memutihkan kulit...ok..sebelum tu,ape perbezan Beutskin Essence dan Sne kapsul..Ramai orang tanya apa beza KAPSUL SNE DAN BE??? 

Jawapannya: 
♥♥ SNE ni macam makanan 'wajib' dalam produk SNE Marketing sebelum kita cuba yang lain. Badan kita terdedah kepada penyakit kerana persekitaran, pemakanan, stress dan lain-lain. Dan tanda-tanda penyakit itu hanya muncul di peringkat ke dua iaitu peringkat pertengahan, badan dan mula protes dengan sakit-sakit, lenguh-lenguh, pening, lesu dan malas. Kiranya macam SNE ni membantu menyelesaikan masalah ini sebelum dibantu oleh BE dalam menyelesaikan masalah kulit. Maksud saya disini,kedua duanya mempunyai kandungan buah seabuckhtorn tetapi SNE mengandungi kandungan buah seabuckhtorn lebih tinggi(100%) berbanding BE(30%).
♥♥ BE pula kandungannya lebih untuk khasiat bagi kulit.Katakanlah seseorang itu mempunyai masalah/penyakit lain dalam badan,SNE akan merawat segala masalah dalam badannya dahulu tetapi kalau dia hanya ambil BE sahaja,BE tak mampu nak rawat masalah dalam badan dia dengan kandungan buah seabukhtorn yang rendah.Jadi,kesan pada kulit tak berapa nak berkesan la sebab masalah dalam badan belum dapat diselesaikan dahulu.Jadi,cara makan perlu lah betul dan kesannya bergantung pada individu.Paling lama diambil adalah 3 bulan.Beutskin essence boleh digunakan masa dlm pantang dan menyusukan bayi..

♥♥ INFO HEBAT YG PERLU ANDA TAHU LAGI MENGENAI BEUTSKIN ESSENCE ♥♥
♡ Beutskin Essence bkn shj utk mendptkan kulit putih kemerahan seluruh bdn..tetapi byk khasiat lain yg perlu anda tahu seperti....
♡ Jika ibu2 yg breastfeed..ia akn perbanykkan susu bdn...
♡ Ia bagus utk dalaman wanita seluruh bdn...
♡ Ibu2 yang berada di dalam pantang juga boleh amalkan Beutskin Essence...
♡ Ia juga blh mengetatkan Miss V kita...malah mencantikkan nya seperti anak dara bg yg dah kawin & yg ada anak...
♡ Ia blh tegang & montokkan breast....
♡ Ia blh firmingkan muka... & tiada lg dagu berlapis n pipi jatuh..malah pipi akn naik gebu spt dicucuk botox...
♡ Ia juga menambahkan rangsangan seksual bg suami isteri
♡ Ia juga menaikkan peranakan/rahim wanita yg jatuh...
♡ Ia juga menghilang/memudarkan kesan jerawat/jeragat..mlh wajah akn berseri2 dan cantik...dan byk lgi...

♥♥ Utk kesan yg lg bagus amalkannya sekurang-kurangnya 3 bulan.. Dan juga boleh diamalkan masa mengandung...dan setelah memakan SNE akan nmpk prbezaan dr yg x mkn SNE..;)

♥♥ PAKEJ LENGKAP - CANTIK + PUTIH + GEBU + SLIM - KAPSUL SNE
♡ KAPSUL SNE menggabungkan minyak biji Seabuckthorn dengan Mukopolisakarida Makromolekul sebaga ramuan aktifnya, diekstrak dan diperhaluskan dengan penggunaan teknik pengekstrakan superkritikal karbon dioksida. 
♡ KAPSUL SNE berkesan untuk menyingkirkan toksin danradikal bebas, meningkatkan system imun, mengaktifkan sel-sel otak, system saraf dan system endokrin, serta menyelaras dan membaik pulih sel-sel badan, untuk mencapai tahap metabolism yang optimum.

6 CIRI UTAMA
♥♥ Melanjutkan usia
♥♥ Menyuburkan dan mencergaskan sel
♥♥ Menyelaras dan membaik pulih sel
♥♥ Mengandungi kesan anti-bakteria
♥♥ Menyeimbangkan system badan
♥♥ Membersihkan darah dan membantu dalam proses detoksifikasi. 

♥♥ PAKEJ ZURIAT -SNE kapsul + BeutskinKhasiat SNE kapsul & Beautskin.. Sila rujuk di produk SNE...

DOS PENGAMBILAN :

♥♥ Untuk SUAMI
SNE kapsul di ambil 2 biji pagi sblm sarapan & 2 biji malam sblm tido

♥♥ Untuk ISTERI
2 kotak SNE kapsul di ambil 2 biji pg sblm sarapan & 2 biji mlm sblm tido,teruskan pengambilan sehingga habis 1 kotak- masuk kotak ke 2,sila ambil 2 biji SNE kapsul + 2 biji Beautskin sblm sarapan & 2 biji SNE kapsul + 2 biji Beautskin sblm tidur.

♥♥ SNE Kapsul RM250 free postage

♥♥ Beutskin Essence RM260 free postage

♡ Dgn pembelian pertama automatic menjadi ahli SNE, dgn pembelian seterusnya dgn harga ahli yg lbh murah..

For order email huoda_tianqi@yahoo.com.my.. boleh juga sms/whatsapp/viber imani aisyah 0166146914 dan sesiapa nak direct order ngn imani aisyah bankin ke acc maybank 159012772177 (nurulhuda haron).. if dah bankin just inform imani aisyah melalui sms/whatsapp/viber no diatas ye.. penghantaran akan di pos keesokan harinya bila payment dibuat..




No comments:

Post a Comment